Proč a jak k nám?

Proč k nám?

ikona_spokojenost S našimi cenami budete určitě spokojeni.
ikona_bez_zavazku Služby nabízíme bez závazků, omezení a můžete si je každý měsíc změnit.
ikona_cisla Ponecháme vám vaše stávající telefonní číslo nebo vám naopak nabídneme číslo nové – změna je přece život.
ikona_nakaldy Své náklady máte pod kontrolou.
ikona_signal S námi jste stále na signálu.

 

Jak k nám?

Naše služby si můžete pořídit prostřednictvím našeho operátora na telefonní lince 797 990 517 nebo nám napište na email obchod@mittel.cz a vyčkejte kontaktu našich pracovníků. Ti Vám se vším ochotně pomohou a to až do okamžiku uskutečnění prvního volání. Stejný servis Vám pochopitelně bude poskytován i nadále.

Chcete nové telefonní číslo nebo si chcete ponechat stávající? Volba je na Vás.

Máme pro Vás přichystána velice hezká telefonní čísla. Tato služba je samozřejmě ZDARMA.

Pokud přejdete se svým stávajícím číslem, potrvá jeho přenos k nám 4 dny. Zde naleznete jednoduchý návod, jak převést Vaše telefonní číslo k nám:

1/ Vyberte si tarif a podepište smlouvu.

2/ Podejte výpověď u operátora, kterého opouštíte. Zvolte si datum přenosu, a předejte je poskytovateli, od kterého odcházíte.

3/ Od opouštěného operátora získáte po potvrzení podání platné výpovědi ČVOP – číslo výpovědi opouštěného poskytovatele. Jedná se o čtrnáctimístné číslo, které slouží jako číslo pro přenos. Toto je platné 60 dní od data jeho vygenerování.

4/ ČVOP předejte s dohodnutým/požadovaným datem přenosu nám. My následně zašleme opouštěnému poskytovateli služeb objednávku na přenos Vašeho čísla. Ten provede autorizaci našeho požadavku, číslo se zapíše do Centrální databáze přenesených čísel opouštěným i přejímajícím síťovým operátorem. K přenosu dochází v nočních hodinách. V průběhu přenosu telefonního čísla může být Vaše SIM karta krátkodobě nedostupná. Doba, po kterou číslo nefunguje, nesmí být delší než 6 hodin, zpravidla je však výrazně kratší. O průběhu přenosu budete informováni.

5/ Zahájení účtování služeb.

Ode dne dokončení přenosu Vašeho telefonního čísla Vám začneme účtovat služby, které jste u nás vybrali. První faktura Vám bude k dispozici v naší SAMOOBSLUZE dle stanoveného zúčtovacího období. Na první faktuře Vám budeme účtovat služby jen za to období, kdy budete již našim klientem.

Erbia Mobile s.r.o.
Pelhřimovská 302/10, 140 00 Praha 4
IČ: 246 55 821
Spisová zn.: C 163779 vedená u Městského soudu v Praze

Kontakty:
info@laudatio.cz

Infolinka:
245 501 601

Provozovna:
Na Strži 1702/65
140 00 Praha 4

© 2024 mittel - všechna práva vyhrazena.  |  i-servis.cz   |  Přihlásit   |  Nová registrace